Ułatwienia dostępu

Zamówienia publiczne w praktyce

Szkolenia – oferta dla administracji

Cel

Zapoznanie uczestników ze zmianami w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, ze wskazaniem różnic między poprzednimi a obecnymi przepisami i wynikającymi z tego konsekwencjami. Uczestnicy będą przygotowani do samodzielnego opracowywania dokumentacji oraz realizacji procesów udzielania i uzyskiwania zamówień publicznych, a także do przygotowania procedur związanych z ich udzielaniem.

Dla kogo?

Dla osób, które zamierzają uzyskać wiedzę i umiejętności (lub je zaktualizować) w zakresie zamówień publicznych.

Co wyróżnia to szkolenie?

Korzyści:

  • zdobycie kompetencji praktycznych w zakresie posługiwania się instrumentami prawnymi zawartymi w „Prawie Zamówień Publicznych”, a w szczególności umiejętności przygotowywania, sprawdzania i korygowania SWZ oraz opracowywania pełnych procedur zamówienia wg nowych przepisów;
  • uzupełnienie i skonfrontowanie swojej dotychczasowej wiedzy z praktykami.

Program szkolenia

  1. Zasady udzielania zamówień
  2. Zmiany w Ustawie PZP
  3. Podstawowe tryby postępowań o zamówienia publiczne
  4. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, w tym specyfikacja warunków zamówienia
  5. Przygotowanie oferty, wybór najkorzystniejszej oferty
  6. Analiza finansowa w zamówieniach publicznych
  7. Umowy w sprawach zamówień publicznych
  8. Negocjacje w zamówieniach publicznych
  9. Elektronizacja procesu zamówień
  10. Dobre praktyki

Forma zajęć

Wykład konwersatoryjny z elementami warsztatu i pracy z przykładowymi dokumentami.

Proponowana liczebność grupy

Do 20 osób.

Informacje i zapisy

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń Wyższej Szkoły Biznesu

Kadra

Praktycy i konsultanci zamówień publicznych.

Email

Adres

ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski