Ułatwienia dostępu

Stypendium Rektora

Zasady ogólne

  1. O stypendium rektora mogą ubiegać się studenci z tytułu wysokiej średniej ocen uzyskanych w poprzednim roku akademickim (pod warunkiem spełnienia wszystkich kryteriów zgodnie z Zarządzeniem Rektora):
    • pierwszego stopnia – począwszy od drugiego roku studiów,
    • drugiego stopnia – począwszy od pierwszego roku studiów.
  2. Stypendium rektora przyznawane jest na wniosek studenta.
  3. Stypendium przyznawane jest raz w roku w semestrze zimowym na cały rok akademicki.
  4. Warunkiem złożenia wniosku i otrzymania stypendium jest przede wszystkim:
    a. Uzyskanie wysokiej średniej ocen lub posiadanie osiągnięć naukowych, artystycznych lub wysokich wyników sportowych we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym w poprzednim roku akademickim.
    b. Zaliczenie wszystkich przedmiotów przewidzianych do realizacji w semestrach poprzedzających złożenie wniosku.
  5. Wysokość średniej oraz rodzaj i sposób udokumentowania osiągnięć zostają określone przez Rektora z początkiem każdego roku akademickiego w porozumieniu z Samorządem Studenckim.
  6. Wniosek (załącznik nr 4 Regulaminu) wraz z załącznikiem nr 1 należy złożyć w terminie do 25 października 2024 r. w dziekanacie.
  7. Szczegółowe warunki określa Regulamin przyznawania pomocy materialnej.

UWAGA!
Zmieniły się zasady liczenia średniej ocen. Zgodnie z § 18 pkt. 6 Regulaminu:
„Podstawę przyznania stypendium rektora stanowi uzyskana przez studenta średnia arytmetyczna wszystkich ocen uzyskanych w poprzednim roku akademickim.”


Oświadczenie_załącznik nr 1 – PDF

Oświadczenie_załącznik nr 1 – DOC

Wniosek o stypendium Rektora – wersja PDF

Telefon stacjonarny

95 733 66 60, 733 66 67

Telefon komórkowy

784 595 310, 694 438 591

Email

dziekanat@wsb.gorzow.pl

Adres

ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski