„Ważne jest to, że z każdym produktem i usługą, którą sprzedajesz, powinieneś sprzedawać odpowiedni stan. Za każdym razem, gdy klient spojrzy na Twój produkt, powinien poczuć się dobrze. Niezależnie od okoliczności. Właśnie na tym polega Twoje zadanie jako sprzedawcy.” Richard Bandler
Cel studiów
Celem studiów jest profesjonalne przygotowanie osób do pełnienia roli menedżera sprzedaży poprzez podniesienie kompetencji i umiejętności z zakresu biznesu, klientów, organizacji i zespołu. Słuchacze poznają nowoczesne trendy wspierające osiąganie najlepszych wyników, narzędzia kształtowania i wpływania na relacje z pracownikami, podwładnymi i zarządem oraz nowoczesne metody zarządzania.
Co zyskuje Słuchacz
- Połączenie rzetelnej i praktycznej wiedzy sprzedażowej z nowoczesnymi technikami wspierającymi sprzedaż.
- Zdobycie i wzmocnienie kompetencji efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym.
- Poznanie narzędzi i warsztatu efektywnej obsługi klienta.
- Umiejętność opracowywania strategii/celów sprzedaży.
- Kompetencje w zakresie metod nawiązywania i utrzymywania relacji w biznesie.
- Wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.
- Dodatkowo studenci poznają sposoby wykorzystania narzędzi agile w sprzedaży.
- Inspirujące zajęcia z praktykami.
Atutem studiów jest wykorzystywanie dynamicznych i aktywnych metod prezentacji wiedzy, z zastosowanie ćwiczeń i warsztatów interaktywnych.
Studia są skierowane do:
- pracowników działów sprzedaży i marketingu,
- kadry menedżerskiej zarządzającej sprzedażą oraz zespołami sprzedażowymi,
- menedżerów zarządzających działami handlowymi poszukujących nowych inspiracji i praktycznych rozwiązań,
- osób, które poszukują zmian i swoją karierę zawodową zamierzają oprzeć na zarządzaniu sprzedażą,
- absolwentów studiów wyższych, którzy poszukują ciekawych obszarów do rozszerzenia swojej wiedzy oraz umiejętności,
- osób chcących zdobyć nowy ciekawy i atrakcyjny zawód.
Te wyjątkowe studia adresowane są do wszystkich osób zainteresowanych metodami skuteczniejszego działania w zakresie obsługi klienta.
Program*
-
- Nowoczesne trendy w sprzedaży
- Świadoma komunikacja z klientem w oparciu o model Insights Discovery
- Efektywne techniki sprzedaży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży
- Organizacja sprzedaży
- Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku
- Rola neuronauki w procesie sprzedaży
- Efektywne zarządzanie klientami oraz zarządzanie coachingowe zespołem
- Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne
- Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży
- Moduł zaliczeniowy – prezentacja projektu końcowego
* Program studiów może ulec aktualizacji zgodnie z potrzebami grupy odbiorców.
Kadra
Partnerzy
Czas trwania
Tryb nauczania
Cena
* Grupa zostanie uruchomiona w przypadku zebrania minimum 10 osób.
Telefon stacjonarny
95 733 66 68
Telefon komórkowy
+48 733 744 711
podyplomowe@wsb.gorzow.pl
Adres
ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski