„W świecie internetowej obsługi klienta ważne jest, by pamiętać, że konkurencja jest o jedno kliknięcie myszką od Ciebie.”
Doug Warner
Cel studiów
Studia na specjalności „Marketing cyfrowy i grafika reklamowa” są odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy na wysokiej klasy specjalistów z zakresu nowoczesnego, szeroko rozumianego marketingu, grafiki, komunikacji internetowej, która wymaga umiejętności wizualizacji informacji.
Celem studiów jest kształtowanie praktycznych umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego połączonych z wiedzą o komunikacji marketingowej i z samodzielnym prowadzeniem projektów graficznych. Absolwent uzyska nowoczesne spojrzenie na strefę nowych mediów, tworzenia wizerunku wirtualnego, nauczy się analizować trendy.
Gwarancją wysokiej jakości będą zajęcia prowadzone przez specjalistów – praktyków nowoczesnego marketingu.
Celem studiów jest kształtowanie praktycznych umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego połączonych z wiedzą o komunikacji marketingowej i z samodzielnym prowadzeniem projektów graficznych. Absolwent uzyska nowoczesne spojrzenie na strefę nowych mediów, tworzenia wizerunku wirtualnego, nauczy się analizować trendy.
Gwarancją wysokiej jakości będą zajęcia prowadzone przez specjalistów – praktyków nowoczesnego marketingu.
Co zyskuje Słuchacz
- zajęcia warsztatowe realizowane w nowoczesnych pracowniach multimedialnych, które przygotują absolwenta do tworzenia treści i grafik marketingowych, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn);
- przygotowanie do projektowania strategii reklamowych każdego typu organizacji, analizy wyników kampanii reklamowych, tworzenia raportów, inicjowania działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii;
- umiejętność posługiwania się warsztatem graficznym w projektowaniu multimedialnym i infograficznym.
Studia są skierowane do:
- osób pracujących w małych i średnich przedsiębiorstwach lub prowadzących własną działalność gospodarczą, którzy chcą wykorzystać marketing internetowy do promocji produktów i usług, budować markę firmy i reklamować się w social mediach;
- osób pracujących lub zamierzających podjąć pracę w działach marketingu, agencjach interaktywnych i reklamowych, działach public relations, biurach prasowych;
- osób zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.
Program*
Moduł WIEDZA O SZTUCE REKLAMY
- Podstawy budowania strategii marketingowej w Internecie
- Identyfikacja wizualna organizacji
Moduł GRAFIKA CYFROWA
- Podstawy projektowania graficznego
- Podstawy copywritingu – jak zaprojektować przekaz
- Projektowanie materiałów drukowanych
- Jak wykorzystać smartfon w fotografii. Wideo warsztat
- Warsztat z projektowania cyfrowego
- Wizerunek marki. Brand manager
Moduł MARKETING INTERNETOWY
- Google Analytics
- Social media (Facebook, Instragram, Linkedin)
- Reklama na Facebook’u
- Podstawy SEO
- Google Ads
- Wideo marketing (FB Live, Youtube)
- Wykorzystanie AI w marketingu
- Projekt końcowy i egzamin: elementy kampanii reklamowej – prezentacje studenckie
*Program studiów może ulec aktualizacji zgodnie z potrzebami rynku i/lub grupy odbiorców.
Kadra
Kadrę dydaktyczną stanowią przede wszystkim praktycy – marketingowcy, analitycy rynku medialnego, graficy.
Czas trwania
Dwa semestry.
Tryb nauczania
Weekendowy: zajęcia odbywają się w wybrane soboty i niedziele (terminy zjazdów >>>).
Realizacja zajęć: stacjonarnie (w siedzibie Uczelni) oraz zdalnie (online na platformie MS Teams).
Realizacja zajęć: stacjonarnie (w siedzibie Uczelni) oraz zdalnie (online na platformie MS Teams).
Cena
3000 zł brutto za semestr.
* Grupa zostanie uruchomiona w przypadku zebrania minimum 10 osób.
Telefon stacjonarny
95 733 66 68
Telefon komórkowy
+48 733 744 711
podyplomowe@wsb.gorzow.pl
Adres
ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski