Ułatwienia dostępu

Marketing cyfrowy i grafika reklamowa

Studia podyplomowe

„W świecie internetowej obsługi klienta ważne jest, by pamiętać, że konkurencja jest o jedno kliknięcie myszką od Ciebie.”
Doug Warner

Cel studiów

Studia na specjalności „Marketing cyfrowy i grafika reklamowa” są odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy na wysokiej klasy specjalistów z zakresu nowoczesnego, szeroko rozumianego marketingu, grafiki, komunikacji internetowej, która wymaga umiejętności wizualizacji informacji.
Celem studiów jest kształtowanie praktycznych umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego połączonych z wiedzą o komunikacji marketingowej i z samodzielnym prowadzeniem projektów graficznych. Absolwent uzyska nowoczesne spojrzenie na strefę nowych mediów, tworzenia wizerunku wirtualnego, nauczy się analizować trendy.
Gwarancją wysokiej jakości będą zajęcia prowadzone przez specjalistów – praktyków nowoczesnego marketingu.

Co zyskuje Słuchacz

  • zajęcia warsztatowe realizowane w nowoczesnych pracowniach multimedialnych, które przygotują absolwenta do tworzenia treści i grafik marketingowych, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn);
  • przygotowanie do projektowania strategii reklamowych każdego typu organizacji, analizy wyników kampanii reklamowych, tworzenia raportów, inicjowania działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii;
  • umiejętność posługiwania się warsztatem graficznym w projektowaniu multimedialnym i infograficznym.

Studia są skierowane do:

  • osób pracujących w małych i średnich przedsiębiorstwach lub prowadzących własną działalność gospodarczą, którzy chcą wykorzystać marketing internetowy do promocji produktów i usług, budować markę firmy i reklamować się w social mediach;
  • osób pracujących lub zamierzających podjąć pracę w działach marketingu, agencjach interaktywnych i reklamowych, działach public relations, biurach prasowych;
  • osób zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.

Program*

Moduł WIEDZA O SZTUCE REKLAMY

  • Podstawy budowania strategii marketingowej w Internecie
  • Identyfikacja wizualna organizacji

Moduł GRAFIKA CYFROWA

  • Podstawy projektowania graficznego
  • Podstawy copywritingu – jak zaprojektować przekaz
  • Projektowanie materiałów drukowanych
  • Jak wykorzystać smartfon w fotografii. Wideo warsztat
  • Warsztat z projektowania cyfrowego
  • Wizerunek marki. Brand manager

Moduł MARKETING INTERNETOWY

  • Google Analytics
  • Social media (Facebook, Instragram, Linkedin)
  • Reklama na Facebook’u
  • Podstawy SEO
  • Google Ads
  • Wideo marketing (FB Live, Youtube)
  • Wykorzystanie AI w marketingu
  • Projekt końcowy i egzamin: elementy kampanii reklamowej – prezentacje studenckie

*Program studiów może ulec aktualizacji zgodnie z potrzebami rynku i/lub grupy odbiorców.

Kadra

Kadrę dydaktyczną stanowią przede wszystkim praktycy – marketingowcy, analitycy rynku medialnego, graficy.

Czas trwania

Dwa semestry.

Tryb nauczania

Weekendowy: zajęcia odbywają się w wybrane soboty i niedziele (terminy zjazdów >>>).
Realizacja zajęć: stacjonarnie (w siedzibie Uczelni) oraz zdalnie (online na platformie MS Teams).

Cena

3000 zł brutto za semestr.

* Grupa zostanie uruchomiona w przypadku zebrania minimum 10 osób.

Telefon stacjonarny

95 733 66 68

Telefon komórkowy

+48 733 744 711

Email

podyplomowe@wsb.gorzow.pl

Adres

ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski