„Ważne jest to, że z każdym produktem i usługą, którą sprzedajesz, powinieneś sprzedawać odpowiedni stan. Za każdym razem, gdy klient spojrzy na Twój produkt, powinien poczuć się dobrze. Niezależnie od okoliczności. Właśnie na tym polega Twoje zadanie jako sprzedawcy.” Richard Bandler
Cel studiów
Celem studiów jest profesjonalne przygotowanie osób do pełnienia roli menedżera sprzedaży poprzez podniesienie kompetencji i umiejętności z zakresu biznesu, klientów, organizacji i zespołu. Słuchacze poznają nowoczesne trendy wspierające osiąganie najlepszych wyników, narzędzia kształtowania i wpływania na relacje z pracownikami, podwładnymi i zarządem oraz nowoczesne metody zarządzania.
Co zyskuje Słuchacz
- Połączenie rzetelnej i praktycznej wiedzy sprzedażowej z nowoczesnymi technikami wspierającymi sprzedaż.
- Zdobycie i wzmocnienie kompetencji efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym.
- Poznanie narzędzi i warsztatu efektywnej obsługi klienta.
- Umiejętność opracowywania strategii/celów sprzedaży.
- Kompetencje w zakresie metod nawiązywania i utrzymywania relacji w biznesie.
- Wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.
- Dodatkowo studenci poznają sposoby wykorzystania narzędzi agile w sprzedaży.
- Inspirujące zajęcia z praktykami.
Studia są skierowane do:
- pracowników działów sprzedaży i marketingu,
- kadry menedżerskiej zarządzającej sprzedażą oraz zespołami sprzedażowymi,
- menedżerów zarządzających działami handlowymi poszukujących nowych inspiracji i praktycznych rozwiązań,
- osób, które poszukują zmian i swoją karierę zawodową zamierzają oprzeć na zarządzaniu sprzedażą,
- absolwentów studiów wyższych, którzy poszukują ciekawych obszarów do rozszerzenia swojej wiedzy oraz umiejętności,
- osób chcących zdobyć nowy ciekawy i atrakcyjny zawód.
Program*
-
- Nowoczesne trendy w sprzedaży
- Świadoma komunikacja z klientem w oparciu o model Insights Discovery
- Efektywne techniki sprzedaży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży
- Organizacja sprzedaży
- Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku
- Rola neuronauki w procesie sprzedaży
- Efektywne zarządzanie klientami oraz zarządzanie coachingowe zespołem
- Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne
- Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży
- Moduł zaliczeniowy – prezentacja projektu końcowego
Kadra
Wykładowcy kierunku Akademia Lidera Sprzedaży są najwyższej klasy specjalistami w zakresie sprzedaży, merchandisingu, komunikacji, motywacji, budowania marki, marketingu, e-marketingu, coachingu i mentoringu. Wszyscy są wykładowcami uczelni, trenerami biznesu lub psychologami. Wielu z nich jest autorami książek i poradników z zakresu efektywnej sprzedaży lub autorami artykułów w prasie specjalistycznej i branżowej. Trenerzy i wykładowcy to wieloletni praktycy z ogromnym doświadczeniem, zatrudnieni w korporacjach na stanowiskach menedżerskich i zarządzający zespołami pracowników.
Partnerzy
Te wyjątkowe studia są realizowane we współpracy z Grupą Dobrych Trenerów PASJA. Grupa Dobrych Trenerów „Pasja” została nagrodzona za unikalny program studiów podyplomowych dla menedżerów sprzedaży Medalem Europejskim przez Business Centre Club. Wręczenie wyróżnienia odbyło się 7 czerwca 2017 r. w Salach Redutowych Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie w ramach finału 28. edycji Medalu Europejskiego.


Czas trwania
dwa semestry.
Tryb nauczania
weekendowy – zajęcia odbywają się w soboty i niedziele. Preferowaną formą prowadzenia zajęć na studiach podyplomowych jest tryb stacjonarny (w siedzibie Uczelni). Wybrane zajęcia mogą być realizowane w trybie zdalnym (online na platformie MS Teams). W sytuacjach szczególnych (np. choroba słuchacza) słuchacz ma prawo zwrócić się z prośbą o zajęcia hybrydowe – w miarę możliwości Uczelnia udostępnia wówczas połączenie indywidualne na platformie MS Teams.
Cena
3400 zł brutto za semestr.
* Grupa zostanie uruchomiona w przypadku zebrania minimum 10 osób.
Telefon stacjonarny
95 733 66 68
Telefon komórkowy
+48 733 744 711
podyplomowe@wsb.gorzow.pl
Adres
ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski