„Ważne jest to, że z każdym produktem i usługą, którą sprzedajesz, powinieneś sprzedawać odpowiedni stan. Za każdym razem, gdy klient spojrzy na Twój produkt, powinien poczuć się dobrze. Niezależnie od okoliczności. Właśnie na tym polega Twoje zadanie jako sprzedawcy.”
Richard Bandler
Cel studiów
Program studiów podyplomowych dedykowany branży bankowej daje możliwość pozyskania kwalifikacji z zakresu szeroko pojętej sprzedaży, a także pozwala na wymianę doświadczeń oraz dzielenie się dobrymi praktykami. Sprzedaż produktów bankowych w erze cyfrowej, w zmieniających się szybko warunkach otoczenia gospodarczego i społecznego oraz trudnej i niestabilnej sytuacji ekonomicznej potencjalnych klientów, wymaga od handlowców specjalistycznej wiedzy nie tylko o ofercie banku, ale też m.in. z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży, komunikacji z klientami, organizacji czasu i umiejętności cyfrowych niezwykle potrzebnych skutecznemu sprzedawcy.
Co zyskuje Słuchacz
- Połączenie rzetelnej i praktycznej wiedzy sprzedażowej z nowoczesnymi technikami wspierającymi sprzedaż.
- Zdobycie i wzmocnienie kompetencji efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym.
- Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych wykorzystywanych przez banki.
- Inspirujące zajęcia z praktykami.
Atutem studiów jest wykorzystywanie dynamicznych i aktywnych metod prezentacji wiedzy, z zastosowanie ćwiczeń i warsztatów interaktywnych.
Studia są skierowane do:
- pracowników działów sprzedaży i marketingu,
- kadry menedżerskiej zarządzającej sprzedażą oraz zespołami sprzedażowymi,
- menedżerów zarządzających działami handlowymi poszukujących nowych inspiracji i praktycznych rozwiązań,
- osób, które poszukują zmian i swoją karierę zawodową zamierzają oprzeć na zarządzaniu sprzedażą,
- absolwentów studiów wyższych, którzy poszukują ciekawych obszarów do rozszerzenia swojej wiedzy oraz umiejętności,
- osób chcących zdobyć nowy ciekawy i atrakcyjny zawód.
Program*
-
- Świadoma komunikacja z klientem w oparciu o model Insights Discovery
- Efektywne techniki sprzedaży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży
- Standardy obsługi klienta telefonicznego i mailowego
- Aktywna sprzedaż zdalna (przez telefon i mailowo)
- Cross i upselling w pracy doradcy klienta bankowego
- Zarządzanie sobą w czasie i planowanie zadań
- Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne
- Zarządzanie sobą w zmianie
- Podstawy zarządzania zespołem
- Cyfryzacja w banku
- Gramy do jednej bramki – psychologia sukcesu mistrzowskiego zespołu pracowników banku
* Program studiów może ulec aktualizacji zgodnie z potrzebami grupy odbiorców.
Kadra
Trenerzy i wykładowcy to wieloletni praktycy z ogromnym doświadczeniem, zatrudnieni w korporacjach na stanowiskach menedżerskich i zarządzający zespołami pracowników.
Partnerzy
Grupa Dobrych Trenerów „Pasja” została nagrodzona za unikalny program studiów podyplomowych dla menedżerów sprzedaży Medalem Europejskim przez Business Centre Club. Wręczenie wyróżnienia odbyło się 7 czerwca 2017 r. w Salach Redutowych Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie w ramach finału 28. edycji Medalu Europejskiego.
Czas trwania
Tryb nauczania
Preferowaną formą prowadzenia zajęć na studiach podyplomowych jest tryb stacjonarny (w siedzibie Uczelni). Wybrane zajęcia mogą być realizowane w trybie zdalnym (online na platformie MS Teams). W sytuacjach szczególnych (np. choroba słuchacza) słuchacz ma prawo zwrócić się z prośbą o zajęcia hybrydowe – w miarę możliwości Uczelnia udostępnia wówczas połączenie indywidualne na platformie MS Teams.
Cena
* Grupa zostanie uruchomiona w przypadku zebrania minimum 8 osób.
Telefon stacjonarny
95 733 66 68
Telefon komórkowy
+48 733 744 711
podyplomowe@wsb.gorzow.pl
Adres
ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski