SZKOLENIE Reklama na Facebooku od podstaw
Cel biznesowy
Poznanie najważniejszych funkcji reklamowych na Facebooku.
Dla kogo
- Właściciele małych firm, którzy wykorzystują Facebook w komunikacji marki.
- Osoby budujące markę osobistą w Mediach Społecznościowych.
- Pracownicy działów marketingu odpowiedzialni za komunikację na Facebooku.
Czas trwania
- 8 godzin dydaktycznych (45 minut).
Program szkolenia
Podstawy marketingu na Facebook (około 2 godzin – teoria)
- Siła Social Media w Polsce.
- Jak stworzyć spójny styl i zadbać o widoczności na Facebooku.
- Kim są Twoi odbiorcy – podstawy analizy grupy odbiorców na Facebooku.
- Treści mogą być angażujące – poznajemy formaty postów.
- Jak przygotować kalendarz publikacji?
Reklama na Facebook (teoria + warsztat)
- Wstęp do reklamy na Facebooku.
- Omówienie możliwości Menadżera Reklam.
- Sposób na dotarcie do Twojego klienta – targetowania na Facebooku.
- WARSZTAT: Tworzymy reklamę w Menedżerze Reklam.
Forma zajęć
stacjonarna
Proponowana liczebnośc grupy
10-14 uczestników.
Wymagania od uczestników
założone konto reklamowe na Facebooku.
Uczestnik szkolenia otrzymuje
certyfikat ukończenia szkolenia wraz z raportem Analizy Indywidualnej Extended DISC.
Informacje i zapisy
Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń Wyższej Szkoły Biznesu
Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń Wyższej Szkoły Biznesu
tel.: 95 733 66 68; 733 744 711; 784 595 662
e-mail: podyplomowe@wsb.gorzow.pl
tel.: 95 733 66 68; 733 744 711; 784 595 662
e-mail: podyplomowe@wsb.gorzow.pl
Trener
Szymon Głogowski
Szymon Głogowski
Trener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych
danych. W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci. Mówiąc w ogromnym skrócie. Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie.
Trener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych
danych. W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci. Mówiąc w ogromnym skrócie. Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie.